O Eddie, επίσης γνωστός ως Eddie the Head (Eddie το Κεφάλι), είναι η μασκότ του Βρετανικού heavy metal συγκροτήματος, των Iron Maiden. Είναι μία πολυετής παρουσία της εικονογράφησης τους συγκροτήματος, που εμφανίζεται σε όλα τα εξώφυλλα των άλμπουμ τους, (καθώς και στα περισσότερα singles) και στα διάφορα προϊόντα, τα οποία περιλαμβάνουν μπλουζάκια, αφίσες και φιγούρες δράσης. Ο Eddie πρωταγωνιστεί σε όλες τις συναυλίες του συγκροτήματος, καθώς και σε ένα video game, το Ed Hunter, όπως επίσης και σαν κρυφός χαρακτήρας στο Tony Hawk's Pro Skater 4.

Αρχικά χρησιμοποιήθηκε σαν μάσκα από πεπιεσμένο χαρτί στο σκηνικό των συναυλιών των Iron Maiden ,αργότερα το συγκρότημα μετέτρεψε το όνομα "Eddie" από μία μάσκα σε εικονογράφηση από τον Derek Riggs, που χρησιμοποιήθηκε στο εξώφυλλο του πρώτου άλμπουμ. Παρόλο που στον τύπο παρουσιάζεται ότι "μοιάζει με ζόμπι", ο Eddie θεωρείται ένα διαφορετικό προσωπείο που σχετίζεται με τα διαφορετικά θέματα του κάθε άλμπουμ και την ανταπόκριση στις αντίστοιχες παγκόσμιες περιοδείες και ανάμεσα σε άλλα έχει εμφανιστεί ως cyborg, αιγυπτιακή μούμια και λοβοτομημένος ψυχικά ασθενής.

Background

Η πρώτη εκδοχή του Eddie ήταν μία μάσκα που φτιάχτηκε από ένα φοιτητή τέχνης που ήταν φίλος με τον Dave (Lights) Beasley, που τότε ήταν υπεύθυνος του φωτισμού, των πυροτεχνικών και των άλλων εφέ στις live εμφανίσεις των Iron Maiden. Σύμφωνα με τον Lights, η αρχική μάσκα ήταν από πεπιεσμένο χαρτί και ήταν καλούπι του προσώπου του και τότε χρησιμοποιήθηκε στο σκηνικό του συγκροτήματος και αποτελούνταν από LED φώτα και το logo του συγκροτήματος. Στο τέλος κάθε εμφάνισης και κατά τη διάρκεια του τραγουδιού "Iron Maiden", με τη βοήθεια μίας αντλίας πεταγόταν ψεύτικο αίμα από το στόμα της μάσκας, που σχεδόν πάντα κάλυπτε τον ντράμερ τους, Doug Sampson. Μετά από αυτή την αρχική ενσάρκωση, ο Lights κατασκεύασε μία μεγαλύτερη μάσκα από υαλόνημα (fiberglass), είχε κόκκινα μάτια και μπορούσε να βγάζει κόκκινο καπνό από το στόμα.

Ο μπασίστας και ιδρυτή του συγκροτήματος, Steve Harris, δηλώνει ότι το όνομα "Eddie" προέκυψε από το γεγονός ότι αναφέρονταν στην μάσκα ως "The Head", που ακουγόταν ως "Ead" λόγω της αγγλικής προφοράς του συγκροτήματος. Σύμφωνα με τον κιθαρίστα Dave Murray εμπνεύστηκαν το όνομα από ένα ανέκδοτο:

"Μία γυναίκα είχε ένα μωρό, αλλά είχε γεννηθεί μόνο με ένα κεφάλι και καθόλου σώμα. Μην ανησυχείς,' είπε ο γιατρός. 'Φέρ’τον μου σε πέντε χρόνια και πιθανόν να έχουμε σώμα γι'αυτόν'. Πέρασαν πέντε χρόνια και ο Eddie, the 'Ead, όπως τον φωνάζουν οι γονείς του, κάθεται στην κορνίζα του τζακιού, όταν έρχεται ο πατέρας του . 'Γιε μου,' λέει, 'σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη μέρα. Είναι τα πέμπτα σου γενέθλια και έχουμε μία έκπληξη για σένα.' 'ω όχι,'λέει ο Eddie. 'όχι άλλο καπέλο!'"

Μόλις οι Iron Maiden εξασφάλισαν ένα συμβόλαιο με την EMI, ο μάνατζερ του συγκροτήματος, Rod Smallwood, ότι το συγκρότημα χρειαζόταν "εκείνη τη φιγούρα που θα σφράγιζε εντελώς την παρουσία συγκροτήματος και μία εικόνα που θα ήταν κατά ένα τρόπο αρκετά εμφανής για να γίνει ένα καλό εξώφυλλο άλμπουμ." Έχοντας δει λίγη από τη δουλειά του Derek Riggs σε μία αφίσα του  Max Middleton, ο Smallwood από τον Derek Riggs μερικές από τις άλλες εικονογραφήσεις του, ανάμεσα στις οποίες ήτα και το εξώφυλλο του πρώτου άλμπουμ του συγκροτήματος. ¨όπως δηλώνει ο Riggs  στο ντοκιμαντέρ Wasted Years, αρχικά είχε δημιουργηθεί ως ιδέα για ένα  punk δίσκο, και βασίστηκε σε ένα υποτιθέμενο κρανίο της Αμερικής που ήταν κολλημένο σε ένα Βιετναμέζικο τανκ, το συγκρότημα πρόσθεσε μαλλιά στο σχέδιο, κάνοντάς πιο κατάλληλο στο στυλ της μουσικής τους και του έδωσαν το όνομα της μάσκας που χρησιμοποιούσαν στα live. Πιστεύοντας ότι αυτό το πλάσμα είχε Surmising that the creature had "εξαιρετική οπτική συνέχεια," ο Smallwood ότι θα χρησιμοποιηθεί σε όλο το artwork του συγκροτήματος.

Ο Smallwood ισχυρίζεται ότι ο Rupert Perry, ο τότε διευθύνων σύμβουλος της EMI, σκέφτηκε ότι ο Eddie θα έπρεπε να έχει ένα πιο ενεργό ρόλο στις συναυλίες του συγκροτήματος, και αρχικά εμφανιζόταν ε ο ίδιος ο  Smallwood, φορώντας μία μάσκα  Eddie και ένα δερμάτινο μπουφάν. Το κλασικό  "περπάτημα"  του Eddie δημιουργήθηκε για την περιοδεία  The Beast on the Road από τον Dave Lights όταν είδε μία εκδοχή  παντομίμας για το  Jack and the Beanstalk(ο Τζακ και η φασολιά),που χρησιμοποιούσε παρόμοιους γίγαντες  που ήταν στην ουσία "κάποιοι τύποι σε ξυλοπόδαρα αλλά ήταν έτσι ντυμένοι ώστε να δείχνουν πάρα πολύ ψηλοί." Καθώς μεγάλωνε η σκηνή για τα live  , είχε προστεθεί ένας γιγαντιαίος  Eddie στο πίσω μέρος του σκηνικού κατά τη διάρκεια του "Iron Maiden", ο οποίος , όπως το  "περπάτημα "  του Eddie, θα ταίριαζε στο θέμα της εκάστοτε περιοδείας, όπως η μούμια ύψους 30 ποδιών, που χρησιμοποιήθηκε στην περιοδεία  World Slavery και πετούσε λάμψεις από τα μάτια του.

Η πρώτη εμφάνιση του Eddie ήταν στο εξώφυλλο του πρώτου single, "Running Free," και το πρόσωπο του ήταν καλυμμένο από μία σκιά για να προστατέψει την ταυτότητα του πριν την κυκλοφορία του ολοκληρωμένου άλμπουμ. Από τότε ο Eddie έχει εμφανιστεί με διαφορετικό παρουσιαστικό σε κάθε άλμπουμ, όπως "μουμιοποιημένος Αιγύπτιος θεός" για το Powerslave, ένα λοβοτομημένος ψυχικά ασθενής για το Piece of Mind, να βγαίνει από ένα τάφο για το Live After Death, σαν cyborg για το  Somewhere in Time.

Αμφισβήτηση

Μερικά από τα εξώφυλλα του συγκροτήματος ήταν αμφιλεγόμενα, όπως το εξώφυλλο του "Sanctuary," στο οποίο ο Eddie στέκεται πάνω από το πτώμα της  Margaret Thatcher. Λέγεται ότι απαγορεύτηκε να κυκλοφορήσει το single χωρίς να λογοκριθεί το εξώφυλλο, κρύβοντας το πρόσωπο της  Thatcher, αν και ο Riggs  ισχυρίζεται ότι αυτό έγινε από το μάνατζμεντ του συγκροτήματος για να κερδίσουν σε διαφήμιση στις Βρετανικές φυλλάδες.

Την πιο μεγάλη αντίδραση όμως προκάλεσε το εξώφυλλο του τρίτου άλμπουμ,The Number of the Beast, στο οποίο απεικονίζεται ο Eddie να ελέγχει τον Σατανά σαν μαριονέτα. Αρχικά δημιουργήθηκε από τον  Riggs για το εξώφυλλο του "Purgatory" single, αλλά θεωρήθηκε πολύ καλό από τον  Smallwood και κρατήθηκε για την κυκλοφορία του επόμενου στούντιο άλμπουμ, τόσο η εικόνα όσο και ο τίτλος του ομώνυμου τραγουδιού , οδήγησε την  "ηθική πλειοψηφία"  να αποκαλέσει τους Iron Maiden Σατανιστές να οργανώσει δημόσιες καύσεις των άλμπουμ τους στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ενέργεια που με τη σειρά της έδωσε πολύ μεγάλη διαφήμιση στους Iron Maiden.

Κατά τη διάρκεια των Troubles στη Βόρειο Ιρλανδία(troubles =εθνοπολιτική διαμάχη στην Βόρειο Ιρλανδία),ο  Eddie the Head, ειδικά αφού εμφανίστηκε στο εξώφυλλο  του "The Trooper", έγινε η ανεπίσημη μασκότ του  Ulster Freedom Fighters ,μίας δογματικής παραστρατιωτικής ομάδας και ήταν η κύρια φιγούρα σε ένα μεγάλο αριθμό τοιχογραφιών του γκρουπ. Η δογματική εκπροσώπηση συχνά κουβαλούσε μία κουρελιασμένη σημαία με το έμβλημα της Ulster Defence Association και όχι τη σημαία της Ένωσης (union flag =η σημαία της UK) όπως στο εξώφυλλο του άλμπουμ των Iron Maiden.

Κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας περιοδείας The Final Frontier το 2011, και αφού οι  Iron Maiden δεν έπαιξαν το "The Trooper" στο Belfast,το Blabbermouth.net ανέφερε ότι υπήρχε η σκέψη ανάμεσα στους fans ότι αυτό έγινε λόγω των τοιχογραφιών με την φιγούρα του Eddie.

Αναγνώριση

Η Gibson.com το 2008 περιγράφει τον Eddie ως " το πιο αναγνωρίσιμο metal icon στον κόσμο και ταυτόχρονα το πιο ευέλικτο," ενώ το 2009 το Gigwise τον αποκάλεσε "ίσως η πιο διαρκής μασκότ συγκροτήματος όλων των εποχών." Πολλοί καλλιτέχνες  που επηρεάστηκαν από τους Iron Maiden έχουν σε υψηλή εκτίμηση το artwork τους , και ο Joey Jordison των Slipknot σχολίασε ότι αγόρασε το πρώτο άλμπουμ  "λόγω της δύναμης που είχε το εξώφυλλο" και ο Corey Taylor, επίσης από τους Slipknot, δήλωσε  "δεν υπήρχε ούτε ένα παιδί από την παρέα μου που δεν προσπαθούσε να σχεδιάσει τον Eddie στα σχολικά του βιβλία."  Ο Steve-O, από τους Jackass, λέει ότι έχουν τα  "τα πιο cool εξώφυλλα άλμπουμ σε όλη τη μουσική βιομηχανία" και ο Lars Ulrich, των Metallica, σχολιάζει ότι "είχαν την καλύτερη συσκευασία, τα πιο cool μπλουζάκια — τα πάντα." Ο Mick Wall περιγράφει τον Eddie ως "η αθάνατη ψυχή των Iron Maiden, το σύμβολο που ορίζει την αιώνια νεότητα, το μακάριο ασυμβίβαστο πνεύμα της μουσικής του συγκροτήματος."

Το 2008,ο Eddie κέρδισε το "Icon Award" στο Metal Hammer Golden Gods.

Άλλοι καλλιτέχνες

Από το 1980 και μετά, όλη το artwork του  Eddie γινόταν αποκλειστικά από τον Derek Riggs μέχρι το 1992, όταν το συγκρότημα αποφάσισε να δεχτεί συνεισφορές και από άλλους καλλιτέχνες, και ο Smallwood εξηγεί ότι  " ήθελαν να αναβαθμίσου τον  Eddie για τη δεκαετία του  '90. Θέλαμε να τον κάνουμε από ένα πλάσμα τρόμου από κόμιξ  σε κάτι  πιο απλό ώστε να γίνει πιο τρομακτικό."  Από 1992 ,ο  Riggs έχει συνεισφέρει πολύ λιγότερο στο artwork του συγκροτήματος, δημιουργώντας μέρος του εξωφύλλου ενός ένα στούντιο άλμπουμ, ενός  single και δύο συλλογών, καθώς το συγκρότημα έχει προσλάβει αρκετούς καλλιτέχνες για το artwork:

  • O Melvyn Grant ζωγράφισε για πρώτη φορά τον  Eddie για το Fear of the Dark , και ήταν η πρώτη φορά που κάποιος άλλος εκτός του Riggs υπογράφει ένα εξώφυλλο για τους Iron Maiden, στο οποίο απεικονίζεται ο Eddie. Ο Grant επίσης δούλεψε για τα εξώφυλλα των Virtual XI,  Death on the Road,  "The Reincarnation of Benjamin Breeg",  The Final Frontier και From Fear to Eternity .
  • Ο Mark Wilkinson ζωγράφισε τον Eddie σαν νυχτερίδα στην αφίσα του  1992 για την εμφάνιση στο Monsters of Rock, που χρησιμοποιήθηκε αργότερα και στο εξώφυλλο του  Live at Donington remaster. Ο Wilkinson συνέβαλε επίσης και στη δημιουργία των εξώφυλλων των "The Wicker Man" και "Out of the Silent Planet" singles, όπως και στο the Best of the 'B' Sides άλμπουμ.
  • Ο Hugh Syme, γνωστός για artwork και ην εμφάνιση του ως guest μουσικός and στο καναδικό progressive rock συγκρότημα τους Rush, έκανε το artwork για το The X Factor, το πρώτο ψηφιακά σχεδιασμένο εξώφυλλο άλμπουμ του συγκροτήματος.
  • Ο Tom Adams σχεδίασε το artwork για το Edward the Great, απεικονίζοντας τον  Eddie σαν βασιλιά του θρόνου.
  • Παρόλο που δεν αναφέρεται στην κυκλοφορία του δίσκου, ο David Patchett δημιούργησε το εξώφυλλο του  Dance of Death. Η Sputnikmusic χαρακτήρισε το artwork ως  "απαίσιο."
  • Ο Tim Bradstreet, γνωστός για τη συνεισφορά του στο The Punisher comics, δημιούργησε το εξώφυλλο του A Matter of Life and Death.
  • Ο Anthony Dry δημιούργησε τα εξώφυλλα για το "El Dorado" και το "The Final Frontier" radio promo, απεικονίζοντας τον Eddie του Melvyn Grant από το The Final Frontier σε στυλ κόμιξ

Διάφορες ενσαρκώσεις

  • Iron Maiden, το πρώτο artwork που απεικονίζει τον Eddie, είχε δημιουργηθεί ως ιδέα για ένα  punk δίσκο, και βασίστηκε σε ένα υποτιθέμενο κρανίο της Αμερικής που ήταν κολλημένο σε ένα Βιετναμέζικο τανκ.
    • "Running Free", η πρώτη κυκλοφορία του συγκροτήματος που απεικονίζει τον Eddie, με καλυμμένο το πρόσωπο για να προστατεύσει την ταυτότητά του.
    • "Sanctuary", δείχνει τον Eddie πάνω από το πτώμα της Margaret Thatcher, να κρατάει ένα μαχαίρι. Σύμφωνα με τον Riggs, το μάνατζμεντ του συγκροτήματος απαγόρευσε την κυκλοφορία για να κερδίσει σε δημοσιότητα.
    • "Women in Uniform", σύμφωνα με τον Riggs δείχνει την Margaret Thatcher να παραμονεύει για τον Eddie.
  • Killers, δείχνει τον  Eddie με ένα τσεκούρι και το θύμα του να κρέμεται από το πουκάμισό του . Βασισμένο σε μία πολυκατοικία που έμενε τότε ο Riggs, it έχει διάφορες αναφορές στο συγκρότημα , όπως στο "Ruskin Arms" και "Charlotte the Harlot".
    • "Twilight Zone", δείχνει το πνεύμα του Eddie να φτάνει σε μία γυναίκα μέσω ενός καθρέφτη. Σύμφωνα με τον μάνατζερ Rod Smallwood, άσκησαν κριτική στο συγκρότημα για αυτό ,καθώς φαινόταν ότι ο Eddie επιτίθονταν στη γυναίκα.
    • "Purgatory", απεικονίζει το πρόσωπο του διαβόλου να καταρρέει και να αποκαλύπτεται το πρόσωπο του Eddie.
  • Maiden Japan, δείχνει τον Eddie με ένα σπαθί Samurai. Το εξώφυλλο δημιουργήθηκε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, καθώς το αρχικό που έδειχνε τον  Eddie να αποκεφαλίζει τον Paul Di'Anno, αποσύρθηκε καθώς το συγκρότημα σκεφτόταν να τον αντικαταστήσει.
  • The Number of the Beast, απεικονίζει τον Eddie να ελέγχει τον σαν μαριονέτα που με τη σειρά του επίσης ελέγχει μία μαριονέτα Eddie, προκαλώντας διαμάχη με τους Αμερικάνους ευαγγελιστές. Αρχικά δημιουργήθηκε για το "Purgatory" ,ο Smallwood όμως κράτησε το artwork για την κυκλοφορία του άλμπουμ, θεωρώντας ότι ήταν πολύ καλό για το single.
    • "Run to the Hills", δείχνει τον Eddie να πολεμάει το Σατανά με ένα ινδιάνικο τόμαχωκ, μία αναφορά στο ίδιο το τραγούδι.
    • "The Number of the Beast", το εξώφυλλο του single δείχνει τον Eddie να κρατάει το αποκεφαλισμένο κεφάλι του διαβόλου, ενώ ο Riggs ισχυρίζεται ότι ήταν να μοιάζει στον Salvador Dalí.
  • Piece of Mind, ένας λοβοτομημένος Eddie, σε ζουρλομανδύα, είναι δεμένος στο λαιμό σε ένα κελί με επένδυση.
    • "Flight of Icarus", δείχνει ένα φτερωτό  Eddie να καίει τον Ίκαρο , ο Riggs δηλώνει ότι ήταν να μοιάζει στο Swan Song logo των Led Zeppelin.Η ζωγραφιά περιέχει και ένα μικρό κουτί, που προοριζόταν να είναι το κελί του Eddie στο Piece of Mind.
    • "The Trooper", απεικονίζει τον Eddie σε μία στολή με κόκκινο σακάκι, κατά τη διάρκεια του Charge of the Light Brigade.
  • Powerslave, δείχνει ένα άγαλμα του Eddie ως Αιγύπτιο Φαραώ/Θεό.
    • "2 Minutes to Midnight", δείχνει τον Eddie μπροστά από μία ατομική έκρηξη.
    • "Aces High", απεικονίζει τον Eddie σε ένα Spitfire cockpit.
  • Live After Death, δείχνει τον Eddie να βγαίνει από ένα τάφο.
    • "Run to the Hills (live)", περιέχειs live εκτελέσεις του "Run to the Hills" και του "Phantom of the Opera" και δείχνει τον Eddie ως φάντασμα σε ένα λοφώδες τοπίο.
  • Somewhere in Time, Eddie εμφανίζεται ως cyborg σε ένα περιβάλλον εμπνευσμένο από το Blade Runner.
    • "Wasted Years", καθώς το single κυκλοφόρησε πριν από το άλμπουμ, το συγκρότημα δεν ήθελε να αποκαλύψει την εμφάνιση του Eddie ως cyborg, και εμφανίζεται σαν μία αντανάκλαση σε μία χρονομηχανή.
    • "Stranger in a Strange Land", απεικονίζει τον Eddie ως Clint Eastwood σε ένα μπαρ στυλ Star Wars.
  • Seventh Son of a Seventh Son, απεικονίζει ένα υπερφυσικό  Eddie με το μεγαλύτερο μέρος του σώματός του να λείπει, για το οποίο ο Riggs ισχυρίζεται ότι έγινε γιατί  "είχε βαρεθεί να τον ζωγραφίζει" και αυτό σήμαινε ότι δεν είχε και τίποτα αξιόλογο να ζωγραφίσει. Ο Riggs επίσης σχολιάζει ότι τον έβαλε σε ένα "πολικό περιβάλλον" αφού είχε δει ένα ντοκιμαντέρ για το Βόρειο Πόλο, και ότι το φλεγόμενο κεφάλι του Eddie ήταν έμπνευση του Arthur Brown.
    • "Can I Play with Madness", δείχνει το μυαλό του Eddie να καταστρέφεται
    • "The Evil That Men Do", σύμφωνα με τον Riggsτο ζωγράφισε μέσα σε μια νύχτα.
    • "The Clairvoyant", απεικονίζει τον Eddie με τρία πρόσωπα, δείχνοντας την ικανότητα να βλέπει το παρελθόν ,το παρόν και το μέλλον.
    • "Infinite Dreams"/ Maiden England, δείχνει τον Eddie πάνω σε μία μηχανή.
  • No Prayer for the Dying, δείχνει τον Eddie να βγαίνει από ένα τάφο. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα  artwork, στα οποία διατηρούσε τα ίδια χαρακτηριστικά  που αποκτούσε με κάθε κυκλοφορία(όπως στο the Piece of Mind), ο  Eddie επέστρεψε στην μορφή που είχε στα πρώτα άλμπουμ.
    • "Holy Smoke", απεικονίζει τον Eddie να καταστρέφει τηλεοράσεις που μεταδίδουν ευαγγελιστές της τηλεόρασης, στους οποίους επιτίθεται και το τραγούδι.
    • "Bring Your Daughter... to the Slaughter", είχε διάφορα εξώφυλλά, μεταξύ των οποίων σε ένα ο  Eddie στέκεται έξω από το  "The Paradise Club" (μία Βρετανική σειρά στην τηλεόραση  στην οποία έπαιξε ο Bruce Dickinson ) με τη Jessica Rabbit, και σε ένα άλλο ο Eddie εμφανίζεται ως Grim Reaper σε ένα νεκροταφείο.
  • Fear of the Dark, το πρώτο εξώφυλλο που δεν δημιούργησε ο Derek Riggs, έχει το σχέδιο του Melvyn Grant με τον Eddie να είναι ένα δέντρο τέρας.
    • "Be Quick or Be Dead", δείχνει τον Eddie να επιτίθεται στον Robert Maxwell. Σύμφωνα με τον Riggs, ζωγράφισε το Eddie πάνω σε μία φωτογραφία του Maxwell.
  • A Real Live One, απεικονίζει τον Eddie να δαγκώνει ένα ηλεκτρικό καλώδιο.
    • "Fear of the Dark (live)", σύμφωνα με τον Riggs δείχνει τον Eddie ωςSteve Harris. Το  artwork χρησιμοποιήθηκε επίσης  για το the Raising Hell video.
  • A Real Dead One, δείχνει τον Eddie ως radio DJ.
    • "Hallowed Be Thy Name (live)", καθώς αποχωρούσε ο Bruce Dickinson, το  artwork απεικονίζει τον Bruce Dickinson να σκοτώνεται από  τον  Eddie, που εμφανίζεται ως διάβολος.
  • Live at Donington, η επανακυκλοφορία απεικονίζει τον Eddie ως νυχτερίδα, που αρχικά είχε δημιουργηθεί από τον Mark Wilkinson για την αφίσα του Monsters of Rock το 1992.
  • The X Factor, δημιουργήθηκε από τον Hugh Syme, και δείχνει τον Eddie σε ένα χειρουργικό τραπέζι με τα περισσότερα όργανά του να φαίνονται. Λόγω της γραφικής φύσης του εξώφυλλου ,του συγκρότημα έπρεπε να δώσει ένα εναλλακτικό λιγότερο βίαιο εξώφυλλο ,που αποτελούνταν από μία παρόμοια εικόνα του  Eddie από απόσταση.
    • "Man on the Edge" είναι μία κοντινή φωτογραφία του προσώπου.
    • "Lord of the Flies", επίσης δημιουργία του Syme, έχει τον Eddie σε μία καρέκλα περιτριγυρισμένο από δύο γιγάντιες μύγες.
  • Best of the Beast, αποτελείται από μία συλλογή από Eddies του Riggs του παρελθόντος.
    • "Virus", δύο εξώφυλλα, ένα από τον Syme, και ένα από τον Riggs δείχνει τον Eddie σε μία πλακέτα κυκλώματος.
  • Virtual XI, ο Eddie ακουμπάει ένα παιδί που φοράει virtual reality ακουστικά, και είναι μία δημιουργία του Melvyn Grant.
    • "The Angel and the Gambler", ο Eddie με φτερά κάθεται έξω από ένα πλεούμενο καζίνο, δημιουργήθηκε από τον Derek Riggs.
    • "Futureal", επίσης σχεδιασμένο από τον Riggs, ο Eddie εμφανίζεται σαν ένα κεφάλι αγάλματος με τον εγκέφαλο του έκθετο. Διαφορετικά εξώφυλλα αυτών των δύο singles δείχνουν τον Eddie όπως εμφανιζόταν στον Ed Hunter.
  • Ed Hunter, απεικονίζει τον Eddie του παιχνιδιού.
  • Brave New World, αυτός ο Eddie αρχικά εμφανιζόταν πάνω σε ένα σύννεφο καπνού που ερχόταν από ένα φλεγόμενο "Wicker Man" Eddie, ένα artwork που είχε δημιουργήσει ο Derek Riggs, αλλά αφαιρέθηκε από το εξώφυλλο και τοποθετήθηκε μέσα στο άλμπουμ, ενώ στο εξώφυλλο είναι η μορφή του Eddie που δεσπόζει πάνω από μία φουτουριστική εκδοχή του Λονδίνου .
    • "The Wicker Man",ο Eddie εμφανίζεται ως Wicker Man (ψάθινος άνθρωπος), δημιουργήθηκε από τον Mark Wilkinson.
    • "Out of the Silent Planet", δείχνει τον Eddie σε μία συνέντευξη τύπου, επίσης σχέδιο του Wilkinson. Ένα εναλλακτικό εξώφυλλο χρησιμοποιεί τον Eddie από το εξώφυλλο του the Brave New World.
  • Rock in Rio: και στο  CD και στο DVD, εμφανίζεται ως σύννεφο παρόμοιο με το εξώφυλλο του Brave New World , αλλά δεσπόζει πάνω από τη σκηνή του Rock in Rio όπου και έπαιξε το συγκρότημα.
  • BBC Archives, δημιουργία του Derek Riggs για το Billboard, το artwork αρχικά απεικόνιζε τον Eddie να καταστρέφει την Capitol Records (με την οποία μόλις είχαν υπογράψει) με ένα κοντάρι με την Βρετανική σημαία , αλλά αλλάξανε το κτίριο για το εξώφυλλο και τελικά καταστρέφει το  Broadcasting House.
  • Beast over Hammersmith, δείχνει τον Eddie να τοποθετεί μία Βρετανική σημαία στη γη, παραλλαγή από το πρόγραμμα της περιοδείας The Beast on the Road το 1982, ζωγραφισμένο από τον Derek Riggs.
  • Best of the 'BSides, απεικονίζει τον Eddie να κοιτάει πίσω από ένα φορτηγό (με τις λέξεις "Up the Irons" να είναι γραμμένες στον πισινό του), σχεδιάστηκε από τονby Mark Wilkinson. Ο Wilkinson σχεδίασε επίσης την ανάγλυφη μεταλλική θήκη του Eddie's Archive.
  • Edward the Great, δείχνει τον Eddie σε ένα θρόνο με βασιλική αμφίεση, δημιουργία του Tom Adams.
  • Dance of Death,απεικονίζει τον Eddie ως το Grim Reaper, δημιουργήθηκε από τον David Patchett.
    • "Wildest Dreams", φωτογραφία του Eddie με ψηλό καπέλο που είναι από το video "Wildest Dreams".
    • "Rainmaker", εξώφυλλο με φωτογραφία επίσης από το video.
  • Death on the Road, δείχνει τον  Eddie ως νεκροθάφτη σχεδιασμένο από τον Melvyn Grant.
  • A Matter of Life and Death, δείχνει τον  Eddie να οδηγάει ένα τανκ, δημιουργία του Tim Bradstreet.
    • "The Reincarnation of Benjamin Breeg", απεικονίζει τον Eddie να καταστρέφει τον τάφο του Benjamin Breeg, δημιουργήθηκε από τον Melvyn Grant.
    • "Different World", το εξώφυλλο είναι από μία στιγμή του βίντεο του τραγουδιού.
  • Somewhere Back in Time, δείχνει τον cyborg Eddie (από το Somewhere in Time) να βγαίνει μέσα από το άγαλμα του Powerslave.
  • The Final Frontier, δείχνει τον Eddie σαν εξωγήινο να παίρνει το κλειδί από ένα διαστημόπλοιο. Το artwork προκάλεσε αντίδραση καθώς ήταν πολύ διαφορετικό από τα προηγούμενα εξώφυλλα και πολλοί  fans υποστήριξαν ότι δεν ήταν ο Eddie. Ο Melvyn Grant δηλώνει από τότε ότι το νέο τέρας "δεν είναι Eddie," παρόλο που τα μέλη του συγκροτήματος δηλώνουν ότι είναι.
    • Τα radio promo του "El Dorado" και του"The Final Frontier", δείχνουν τον νέο Eddie του Grant σε ένα κόμικ που δημιουργήθηκε από τον Anthony Dry.
  • From Fear to Eternity, δημιουργήθηκε από τον Melvyn Grant, δείχνει τρεις διαφορετικές ενσαρκώσεις: τον Wicker Man Eddie από το "Wicker Man" single, τον  Eddie που οδηγάει ένα τανκ από τον A Matter of Life and Death άλμπουμ και μία διασταύρωση Eddies ανάμεσα σε αυτούς των Dance of Death, Fear of the Dark και The Final Frontier.

ironmaidenfc.gr